Gazi Üniversitesi Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü tarafından, 2025 yılında başlamış dış kaynaklı projeler kapsamında teşekkür belgesi takdim töreni gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan tören, Gazi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Uğur Ünal’ın açılış konuşmasıyla devam etti. Törende, dış kaynaklı projelerde görev alan öğretim üye ve elemanlarımız Prof. Dr. Yeter Kitiş, Prof. Dr. Ülkü Polat, Prof. Dr. Zehra Göçmen Baykara, Dr. Öğr. Üyesi Evrim Sarıtaş ve Arş. Gör. Şeyma Nur Hepokur Yıldırım’a, Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal tarafından teşekkür belgeleri takdim edildi. Hocalarımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.