Hemşirelik Fakültesinde “Sesiniz En Değerli Enstrümanınız; Ses Kullanımı ve Ses Sağlığını Koruma ” Etkinliği Gerçekleştirildi
24 Haziran 2026 | 10:33

Üniversitemiz Hemşirelik Fakültesi Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalı tarafından öğretim üye ve elemanlarının doğru ses kullanımı ve ses sağlığının korunmasına yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla “Sesiniz En Değerli Enstrümanınız; Ses Kullanımı ve Ses Sağlığını Koruma,” başlıklı etkinlik düzenlendi. Hemşirelik Fakültesi Konferans Salonu’nda 19 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen etkinliğe Hemşirelik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nurcan Çalışkan, Dekan Yardımcıları Doç. Dr. Özlem Canbolat ve Dr. Öğr. Üyesi Mehtap Uzun Aksoy ile öğretim üye ve elemanları katıldı.

Moderatörlüğünü Prof. Dr. Mevlüde Karadağ’ın yaptığı etkinlikte konuşmacı olarak Yüksek İhtisas Üniversitesi Dil ve Konuşma Araştırma ve Uygulama Merkez Müdürü Öğr. Gör. Dr. Özlem Beşik Topçu yer aldı. Öğr. Gör. Dr. Özlem Beşik Topçu, ses sağlığının korunması, doğru ve etkili ses kullanımı ile akademisyenlerin mesleki yaşamlarında sık karşılaşılan ses problemlerine ilişkin bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Program kapsamında ses kullanımına yönelik uygulamalı egzersizler gerçekleştirildi ve katılımcıların soruları yanıtlandı.

Program, Öğr. Gör. Dr. Özlem Beşik Topçu’ya katkılarından dolayı teşekkür belgesi ve fidan bağışı sertifikasının takdim edilmesinin ardından sona erdi.

 

 

-1 -1 -1

background image